Propunere amenajare Ania




Comentarii

  1. Dap interesant cum arata. Eu am sa vin cu o parere :D

    In ultimele 2 fotografii e ok idea, si mai merge pe laterale (o vitrina cu vederi pe toate partile unde sa puna niste exponate... torturi/prajituri bla bla)

    See ya

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite o alternativa la vitrina frigorifica folosita in propunerea ta. Are politele etajate in trepte si geamul frontal panoramic. http://sketchup.google.com/3dwarehouse/details?mid=39fd39d02daa4946df93e8a79c481c96&prevstart=0

    RăspundețiȘtergere
  3. @Liviu Terinte: Multumesc pentru aprecieri si observatii. Propunerea e de mai de mult. Din pacate, din motive obiective nu se poate realiza.
    @octavlarisa: Presupun ca vitrina din 3d warehouse e facuta de tine. Ar fi frumos sa ai o gama mai mare de produse reprezentate in 3d. In felul asta nu m-am mai chiunui cautand! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am dar am neglijat sa le urc pe net. O sa o fac zilele astea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu placere Teo,


    Era o sugestie :D Succes Teo, in continuare, si mai astept idei de vizualizat :)


    See ya,

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog